Do Biura Obsługi Klienta mogą Państwo zgłaszać się ze wszystkimi sprawami, dotyczącymi usług, które świadczy Spółka. Pracownicy biura pomogą Państwu w załatwieniu wszelkich formalności, a w szczególności w sprawach:
- przyłączenia nieruchomości do miejskiej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej – stanowisko ds. Obsługi Klienta Działu Technicznego; kontakt telefoniczny pod numerem 41 266 12 00 #24149#.
- zawierania umów, reklamacji rachunków wystawionych przez MWiK Spółka z o.o. i regulowania zaległych należności – stanowisko ds. Obsługi Klienta Działu Handlowego; kontakt telefoniczny pod numerem 41 266 12 00 #24150#.
Godziny pracy Biura Obsługi Klienta: od poniedziałku do piątku – 7.30 – 14.30.
Kontakt mailowy: biuro@mwikostrowiec.pl.
Punkt kasowy – Agencja Monetia – prowadzony przez F.H.U. „BOR-POL” Piotr Borek, czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.30 (możliwość opłacania gotówką i kartą).